ANUNȚ „Achiziție accesorii de birou și papetărie”
Primăria oraşului Ocna Mureş intenţionează să achiziţioneze accesorii de birou şi papetărie.
Suma maximă disponibilă este de 14.166,66 lei, fără TVA.
În acest sens, invităm toţi furnizorii de produse similare, dacă doresc, să-şi depună oferta la registratura Primăriei până în data de 01.11.2016, ora 10:00.
Având în vedere că finalizarea achiziţiei se va face prin cumpărarea produselor din cadrul catalogului cu produse/servicii/lucrări din SEAP, OFERTANTUL DECLARAT CÂŞTIGĂTOR TREBUIE CA, ÎN TERMEN DE MAXIM 24 DE ORE DE LA DATA COMUNICĂRII REZULTATULUI PROCEDURII, SĂ ÎNCARCE TOATE PRODUSELE DIN CADRUL OFERTEI PREZENTATE ÎN SEAP, ÎN CADRUL CATALOGULUI DE PRODUSE/SERVICII/LUCRĂRI, LA PREŢURILE DIN OFERTA DEPUSĂ LA REGISTRATURĂ. LIPSA UNUI PRODUS DIN CADRUL CATALOGULUI SEAP VA DUCE LA NELUAREA ÎN CONSIDERARE A OFERTEI.
OFERTELE SE VOR DESCHIDE îN DATA DE 01.11.2016 ORA 11:00
Caietul de sarcini al achiziţiei împreună cu anexele sale stau la dispoziţia celor interesaţi pe site-ul Primăriei Ocna Mureş, www.primariaocnamures.ro , la secţiunea Achiziţii publice.
Informaţii suplimentare se pot obţine în SEAP, secţiunea Documente/publicitate anunțuri având ca autoritate contractantă orașul Ocna Mureș, cod CPV 30192000-1, nr. notificare 57586, sau pe adresa de e-mail achizitii@primariaocnamures.ro , persoană de contact d-nul ec. Morar Viorel.
[Vezi Anexa 1 – Formular ofertă]
[Vezi Anexa 2 – Contract]
[Vezi Anexa 3 – Declarație de participare independentă]
[Vezi Anexa 4 – Scrisoare de înaintare]
[Vezi Anexa 5 – Caiet de sarcini]