ANUNȚ „Achiziție consumabile imprimante și copiatoare”
Primăria oraşului Ocna Mureş intenţionează să achiziţioneze consumabile pentru imprimante şi copiatoare
Suma maximă disponibilă este de 21008,40 lei, fără TVA.
În acest sens, invităm toţi furnizorii de produse similare, dacă doresc, să-şi depună oferta la registratura Primăriei pâna în data de 07.04.2017, ora 11:00.
Având în vedere că finalizarea achiziţiei se va face prin cumpărarea produselor din cadrul catalogului cu produse/servicii/lucrări din SEAP, OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC ÎN CADRUL ETAPEI INTERMEDIARE TREBUIE CA, ÎN TERMEN DE MAXIM 24 DE ORE DE LA DATA COMUNICĂRII REZULTATULUI ETAPEI, SĂ ÎNCARCE ÎN SEAP, ÎN CADRUL CATALOGULUI DE PRODUSE/SERVICII/LUCRĂRI, OFERTA SA, LA VALOAREA TOTALĂ A OFERTEI DEPUSĂ LA REGISTRATURĂ. OFERTA SE VA ÎNCĂRCA SUB FORMĂ DE PACHET DE PRODUSE, CU DENUMIREA “CONSUMABILE PENTRU IMPRIMANTE ŞI COPIATOARE PENTRU PRIMĂRIA OCNA MUREŞ”. NEÎNCĂRCAREA OFERTEI ÎN CADRUL CATALOGULUI SEAP ÎN TERMENUL SPECIFICAT, SAU ÎNCĂRCAREA LA ALTĂ VALOARE DECÂT CEA DIN OFERTA DETALIATĂ DEPUSĂ LA REGISTRATURĂ, VA DUCE LA NELUAREA ÎN CONSIDERARE A OFERTEI ŞI LA PIERDEREA GARANŢIEI DE PARTICIPARE. OFERTELE SE VOR DESCHIDE ÎN DATA DE 07.04.2017 ORA 12:00
Caietul de sarcini al achiziţiei împreună cu anexele sale stau la dispoziţia celor interesaţi pe site-ul Primăriei Ocna Mureş, www.primariaocnamures.ro, la secţiunea Achiziţii publice.
Informaţii suplimentare se pot obţine în SEAP, secţiunea Documente/publicitate anunţuri având ca autoritate contractantă oraşul Ocna Mureş, cod CPV 30125100-2, nr. notificare 84385, sau pe adresa de e-mail achizitii@primariaocnamures.ro, persoană de contact d-nul ec. Morar Viorel.
[Vezi Anexa 1 – Caiet Sarcini]
[Vezi Anexa 2 – Contract]
[Vezi Anexa 3 – Modele formulare]
[Clarificare]
[Clarificare]