Skip to content Skip to main navigation Skip to footer

Anunț privind selecția pentru trei posturi de administratori pentru BAZA DE TRATAMENT ȘI AGREMENT  BĂILE SĂRATE OCNA MURES SA

Privind selecția pentru trei posturi de administratori pentru BAZA DE TRATAMENT ȘI AGREMENT  BĂILE SĂRATE OCNA MURES SA., conform O.U.G. nr. 109/2011, aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările și completările ulterioare, inclusiv Legea nr. 187/2023.

Autoritatea Publică Tutelară UAT OCNA MUREȘ organizează concurs pentru selecția candidaților pentru trei posturi de administratori, pentru o perioada de 4 ani.

Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive:

  1. Etapa I – selecţia dosarelor candidaților și interviul preliminar.
  2. Etapa a II-a – interviul pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I și după transmiterea declarației de intenție.

Administrator – Management general (2 posturi)

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare exprese în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice şi experienţă expresă în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice de minim 7 ani (condiție cumulativă);

sau

Studii superioare exprese în domeniul ştiinţelor inginereşti, economice, sociale, juridice și experiență expresă  în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice, conform actului constitutiv/statutului, in formă actualizată, de cel puţin 7 ani ( condiție cumulativă). ;

  • Experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome de minim 1 an.
  • Fără fapte înscrise în cazierul fiscal și în cazierul judiciar.

Administrator – studii economice/auditor (1 post)

Condiții obligatorii de participare:

  • Studii superioare şi experienţă în domeniul ştiinţelor economice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de cel puţin 7 ani.
  • Experiență in conducerea societăților sau regiilor autonome de minim 1 an.
  • Calificare ca auditor financiar conform unui document emis de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, dintr-un stat membru al Asociaţiei Europene a Liberului Schimb, din Elveţia sau din Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord, potrivit legii. Prin excepţie de la această prevedere, este competentă să facă parte din Comitetul de audit al unei întreprinderi publice şi persoana care are experienţă de cel puţin 3 ani în audit statutar, dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat al AELS, în Elveţia sau în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public, dovedită cu documente.
  • Fără fapte inscrise în cazierul fiscal și în cazierul judiciar.

Criterii de evaluare/selecţie sunt conform prevederilor legale :

Modalitatea de evaluare:

  1. Prin analiza dosarului de candidatură raportat la îndeplinirea conditiilor obligatorii de participare.
  2. Prin interviuri raportat la nivelul minim de performanță stabilit.

Pentru a fi selectate, nominalizate, desemnate şi numite în funcţia de administrator, persoanele desemnate trebuie să respecte:

  • Prevederile art.4 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările și completările ulterioare – categorii de personal care nu pot fi nominalizațe
  • Prevederile art. 28, alin.(6) – majoritatea independenți și neexecutivi
  • Prevederile art. 30, alin.(9) – revocare
  • Legea  nr. 129/2019 pentru prevenirea şi combaterea spălării banilor şi finanţării terorismului, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările şi completările ulterioare; 
  • Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:

  1. Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
  2. Copie act de identitate;
  3. Copie documente care atestă pregătirea profesională;
  4. Documente care atestă experiența profesională solicitată pentru fiecare post, conform condițiilor obligatorii de participare. (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);
  1. Copie cazier judiciar;
  2. Copie cazier fiscal;
  3. Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior   datei inceperii derulării concursului și valabilă totodată pe intreaga perioadă a desfășurării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
  4. Declarație pe proprie răspundere dată în conf. Cu prev. Art. 326 Cod Penal ,din care să rezulte îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de administrator într-o societate,  conf. prev. Legii nr. 31/1990 republicată privind societățile și a prev. O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare;Declaraţie privind neîncadrarea în situaţia de conflict de interese și independență, declarație pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, declarație pentru participare la selecție.

(Declarațiile se solicită anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa de e-mail: office@arc-consulting.ro sau pe site-ul APT).

Bibliografie:

  • Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 109/2011 aprobată cu modificări și completări prinLegea                           nr. 111/2016, cu modificările și completările ulterioare, inclusiv Legea nr. 187/2023,
  • Hotărârea Guvernmului nr.639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Ordonanței de Urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice,
  • Legea nr. 31/1990 a societăților, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro și în plic închis pe adresa  Autorității Publice Tutelare, Oraș Ocna Mureș, str. Strada Nicolae Iorga 27, Ocna Mureș 515700.

Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733.661.233, persoană de contact Elena Căprar.

Data limită pentru depunerea dosarelor: 19.08.2024, ora 12.00

Comisia de selecție și nominalizare pentru derularea procedurii de selecție a administratorilor societății Baza de tratament și agrement Băile Sărate Ocna Mureș SA, prin:

Onac Aida Veturia – președinte

Nicoară Florin Ovidiu- membru

Expert Independent -SC ARC – CONSULTING SRL. – prin administrator- expert resurse umane – Căprar Elena

Înapoi sus
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support